الخميس، 30 يوليو 2015

حبيبى زى القمر ............. لــــــــــــ عمر يوسف عبد الرحيم ........... مجلة ~ قيثارة القلم الذهبى ~

احكى ياقمر
وقول كلام
حبيبى جنبك
ولا اقول سلام
لو كان حبيبى
جنبك طمنى
ده نوره ولانورك
هوغايب بقاله ايام
ان كان ده نوره
خليه صاحى
وقوله حبيبك
مستنيك
لا بيقدر ينعس
ولاينام
تعالى ياقمر
احكيلى عن حبيبى
وسيب حبيبى
ينور الدنيا
ان كنت ياقمر
خايف
حبيبى
جنبك يسليك
انت وحبيبى اخوات
رينا يخليه ويخليك
احكيلى ياقمر
انا سامع ليك
هو حبيبى حكالك
عنى
قول وانا اسهر لياليك
حبيبى زيك قمر
وانا احب اسمع كلامه
هو قلك يحبنى
يعنى اصدق كلامك
صحيح ياقمر قول
ربى يسعد ايامه وايامك
امانة ياقمر خبى
حبيبى جنبك
هو عارف اد ايه
انى والله بحبك
خبيه من كل عزول
وانا جنبك على طول
بسهر على نورك ونوره
انا وحبيبى والقمر جيران
وانوار حبيبى بتنادينى
خليك ياقمر شاهد
على كل الكلام
اه ياقمر انت وحبيبى
منايا وضى عينى
قول لحبيبى سمعت منه
احلى كلام
له منى الفين تحية
ومليون سلام
وسلام ياقمر
وقول لحبيبى سلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق