الجمعة، 31 يوليو 2015

عمري هو عمرك ........... لـــــــــ جابر عبد القادر ............ مجلة ~ قيثارة القلم الذهبى ~

مرحبا يا حبيبتي نورتي
الدنيا بقدومك ونورتي حياتي
لا يا حبيبي انا علشان مشتاق
اليك ومحتاجة قلبك يكون معاية
انتي معاية يا حبيبتي قلبك وروحك
انا عارفة بس كنت عاوزة اشوفك
امامي مشتاقك لحضنك الدافي
ومحتاجة لمسة من شفتاك
ومحتاجة لمس جسمك يا حبيبي
وانا كمان كنت غريب وانتي بعيدة
عني ياروحي انا كل يوم اكلمك
اقول يا حبيبتي انتي فين
كنت بسمع ندائك لية بس انت
عارف ليس بيدي وانا اليوم رغم
حبسي ورغم الحارس الذي معايه
انا قلت مشتاقك لحبيبي عمري وحياتي
يا حبيبتي وانا معاكي وانزل معاكي
علشان الحياة من غيرك لا شيئ لي
فيهانروح معا في اي مكان لا اقدر
اسيبك تاني تبعدي عني احبك
وبحبك وافضل احبك علشان الحياة
انتي والجمال انتي لا اسيبك تاني
تبعدي عني مشتاق اليكي حبيبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق