الأربعاء، 29 يوليو 2015

المهم حبك عايش في قلبي ........... لـــــــــــ جابر عبد القادر ........... مجلة ~ قيثارة القلم الذهبى ~

اكتب من قلبي
لحبيبة قلبي
خطفتي قلبي
وروحتي فين
حرام العذاب
علشان بحبك
بس خلاص
عرفتك بس
رجعي قلبي
علشان كنت
فرحان بحبك
واليوم ندمان
عرفة لية
علشان لا اعرف
غيرك وانتي كنتي
مع غيري انا كرهت
الحب علشانك بس
رجعي قلبي علشان
اعرف اعيش ومش احب
تاني علشانك ابدا من
اليوم احافظ علي قلبي
من الحب اة من الحب
اعيش وحيداحسن
من الخيانة التي كنت
عايش فيه عمري راح
والشعر خلاص بق ابيض
والشكل كمان بقه كبير
كاني عندي مائة عام
علشا ن الحب واليوم
ارجع اعيش واكون مع
قلب جديد بس عرفتك
انتي ايها المسكينه
انتي لا تعرفي الحب
تعرفي المصلحة عاوزه
عربية ولا احد يسئل
عليكي ولكن انا لا
حبي وقلبي كانو ملكك
انتي وحدك وحين
شوفتك مع غيري وكذبتي
علية انتهي حبك من قلبي
علشان حبي ليكي نظيف
بس رجعي قلبي تاني وفكري
علشا ن انتي كنتي عمري
كلة معلش الحب موجود
بس مع التي تستهله حبي
انتي اليوم مع الاموات
وانا غدا مع حبي الجديد
تعرفي مين الذي يخاف عليه
ويقولي كل شوية انت فين
يا عمري اليوم اتكلمت مع
حبي الجديد وقلبي فرح
ونظرت لنفسي شوفت
الشعر الابيض رحع اسود
وشكلي رجع من تاني
جميل بسبب حبي
الحقيقي ابد من جديد
واعيش من تاني وانتي
السبب واشكرك وادعو
ليكي بعذاب الحب زي
من كنت بتعذب بيه
شوفي انتي فين وانا فين
دلوقتي شوفي شكلك اية
وشكلي دلوقتي الحمد الله
رحع قلبي تاني اليوم نلتقي
بحبي وحياتي الجديدة وعمري
بس انا اليوم سعيد ونسيت الماضي
بعذاب الحيرة وخلاص نسيت شكلك
وحبك الذي كان عذابي بحبك ياحبي الجديد
وانا معاكي سعيد بيكي اليوم فرحي
وغدا السعادة كلة معاكي انتي لو اكلمت
عليكي الناس يقولو علية مجنون كلة دة لية
علشان الحب ليس يعرفو بان الحب عندي
هو حياتي بكرة يجربو الحب الحقيقي الذي
ملك روحي وعمري وحياتي ادعو لي
بسعادة حبي الجديد مع السلامة يا قلبي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق