الأحد، 28 يونيو 2015

‘‘‘‘‘ أأأستنيتك ..كتير..‘‘‘‘‘‘‘‘ /// بقلم / محسن بك /// مجلة ~ فيتارة القلم الذهبي

‘‘‘‘‘ أأأستنيتك ..كتير..‘‘‘‘‘‘‘‘
‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘
............
استنيتك....كتير..
وكنت أصبر نفسى...

.....وأطفى نااار الحنين....
كنت أستنى....منك كلمه...
تروى ظمئى...
...........وتشبع جوع السنين..
كنت بحلم تيجى لحظه...
ويزرنى طيفك...
...........فى ليلى الحزين...
كنت اتمنى..
............نظره فى عيوونك...
تهد ..كل معااابد ..الانين....
كنت عايم ف بحورك...
ونفسى اوصل لشط قلبك.الدفين..
كل مره تنقابل..كنت اتمنى...
أنى أوصلك..شوقى الكبير...
كنت أأستنى ييجى الليل...
علشان يزورنى طيفك فيه...
كنت حاسس بقلبك أأأنتى...
بينااادينى..
....بكل لهفه وشوق وحنين..
كنت بسمع نبض قلبك..
يهزنى ويزلزل فيا بركان اللهيب..
كنت حاسس...لمسة اديكى...
فوق خدودى....
بتمسحى..دمعى الحزين...
كنت أأنتى طوووق نجااتى....
اللى زاح عنى ..غبار السنين...
ولما فاض الشوق .....بقلبك..
حسيت بحبك...
.....اللى مكنون فى ااالصدور...
ولما سبتى قلبك جوه حضنى..
حسيت برعشه وبرق..وأأنين...
تخطيب كل حواجز .....الخجل...
ودمرت كل .....القيووود...
كتبت كل حرف فيكى جميل..
خليتى قلبى..
..... اعترفلك...بسره الدفين...
خليتى قلبى ..هايم ..طاير...
من فرحته....مزق ضلوووعى...
وصحى فيااا....بركان الحنين....
ياللى كنت مشتاقلك...
..........من سنين...

(((( بقلم \ محسن بك.))))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق