الاثنين، 8 يناير 2018

قصيدة/ روحي وعمري كله انت...الشاعر القدير/ جابر عبدالقادر. ..المحررةياسمينةالكاشف /تحياتي.
«المهم حبك عايش في قلبي»
                     «روحي وعمري كله انت»
                      «بقلم جابر عبدالقادر»
==================================
انتي  حبيبتي -- انت حبيبي --انتي حياتي
انت عمري -- انتي املي -- انت قلبي -- انتي الحب الجميل -- انت الدنيا الحلوة -- انتي الهواء الذي اتنفس منه -- انت الدم الذي يسير في ضلوعي وقلبي ومن غيره اموت -- انتي الحب كلة --انت كل  اهلي  
==================================
حبيبتي انتي الورده الجميله  -- حبيبي اجمل حاجةعندي انت من عيونك شوفت الدنيا من قلبك عرفت الحب الجميل ومن همسك  وعطرك عرفت باني عايشه في مكان غير الدنيا التي اعيش فيها حبيبي تعاله علشان  املاء روحي بجمالك وهمسك
==================================
وامسك  ايدك علشان احس با امان معك حبيبي
ارجوه منك لا تبعد تاني عني علشان انت كل شيئ في حياتي اموت مائه مره وانت بعيد عني حبيبي
 لا اطلب منك اي شيئ غير ان تكون معي حبيبي
انت لا تعرف بانك حبي الاول والخير  علشان قلبي اغلق علي حبك وصورتك بحبك اوي --
==================================
حبيبتي انتي لا تعرفي انا كنت اعمل ايه علشان
اكمل الحياه كنت اشوف صورتك علشان كانت
معايه انا لو مكنش شغلي لا ابعد عنك لحظه حبيبتي انتي دنيتي وعمري واملي وروحي انت الحب والحياه انتي كل شئ لي عارفه الورده دي انا رواتها بدمي
==================================
ودموعي علي بعدك عني كل يوم اشوفها واكلمها اقول له انتي ورده حبيبتي انتي اكلم معا واقول انا كنت اراعاكي علشان اجبها لحبيبتي  وحشتيني  كنت لا اكل ولا اشرب علشان بعيد عنك بس  لا اقدر ابعد عنك قلت ارجع وكمل عملي واشوف عمري وحياتك
==================================
شوف حبيبتي احسن من اي شيئ  في الدنيا علشان بدونك ليس في حياه بحبك بحبك اوي اوي يا عمري وحياتي انتي كل الحب كله •
==================================
                      «بقلم جابر عبد القادر»
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق