الجمعة، 8 أبريل 2016

**بحبك أنا** // بقلم الشاعر / عبيد رياض محمد & وشاعرة الأطلس فاتي // مجلة ~ فيتارة القلم الذهبي

*****بحبك أنا*****
عبيد
بحبك يا أم العيون السمرا
و الحب في قلبي ساكن
القلب قايد علي جمره
لو تحني علي قلب عاشق
القلب ملكتي أمره
و الهوي في عينيكي باين
فاتي
هواك ساكن بقلبي
أنت عمري وكل حبي
نورك نور لي دربي
بموت في هواك وده ذنبي

عبيد
طب ليه تقولي الحب ذنب
الحب نعمة و حياة القلب
ياللي معاكي عرفت الحب
و نفسي تكوني حبيبة القلب

فاتي
قولت الحب ذنب
علشان حبيب القلب
بيعيش عني بعيد
بينا مسافات كبيرة
حدود وبحور كثيرة
نفسي تكون جنبي
علشان أنت حبي

عبيد
أنا اللي عايش جواكي
قلبي و روحي فداكي
أنا اللي عشت أستناكي
من غيرك دايماً أكون باكي

فاتي
أنا اللي قلبي هواك
حياتي وعمري فداك
هعيش على ذكراك
أستنى يوم لقياك
ما قدرش أبدا أنساك

عبيد
يالي حبك ساكن روحي
حبك دوا و بلسم لجروحي
في بعدك عني يزيد نوحي
و أقول خلاص تهون روحي

فاتي
يالي غرامك بقلبي
يا كل فرحي وبستمي
وجودك نور دنيتي
بحبك زادت فرحتي

عبيد
إنت معاكي شفت الحنية
وكل كلامك أحلى أغنية
يا حبيبتي إنت اللي ليا
عمري وحياتي ونور عنيه

فاتي
أنت معاك تحلي الحياة
و في هواك تحلي الآه
يا حب عمري اللي بأتمناه
أنت و من غيرك إيه تسوي الحياة

*****بحبك أنا*****
بقلم /عبيد رياض محمد
و شاعرة الأطلس فاتي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق