الجمعة، 15 يناير 2016

(انا في انتظارك) ..بقلم..(جابرعبدالقادر)

المهم حبك عايش في قلبي)
(جابرعبدالقادر)(انا في انتظارك)
(حبيبتي فينك يا اجمل حب في
حياتي انتي الحب انتي الروح
انتي الامل انتي العمر انتي الدنيا
كلها بحبك يا اجمل عيون واجمل قلب
ريتها في حياتي انتي لي الحب وانتي
القمر الذي نورتي قلبي وروحي فينك
يا عمري كله تعالي هنا جنبي كفايه
اكون وحيدا في وقت انا محتاجك في
تعرفي بعد اخر مره كنتي معي خطفتي
روحي وحين ر ائيت عيونك خطفتي قلبي
وحين لمستك خطفتي جسدي اليكي واليوم
اتمني ان تكوني بين ذراعي وفي قلبي وفي
روحي حبيبتي انا مستنيكي في الميعاد الذي
يكون عيد عندي علشان بكون معاكي الحياه و الحب --
حبيبي كلامك هو غذاء روحي جمالك هو قلبي
لمست ايدك تكون الحياه حبيبي انت في كل
شيئ في جسدي وكل كلمه تكون فيها حروف
اسمك وعيوني اخاف اسيبها علشان لا احد
يشوفك فيها علشان بخاف حد غيري يشوف
عيوني يحسدني علي جمالك وانت في عيوني
ابتسامتي علشان سعيده علشان جنبك ومعاك
انت لم تعرف انت اهلي وانت حبي انت الهمسه
انت النسمة الجميله التي اعيش فيها ولم تكون
انت معي ليس يكون حياه ليه علشان اناموجوده
في الحياه علشان بحبك عارف الحب خلق علشانك
لا تفكر انا جنبك وغدا اكون بجوارك بين ذراعيك
وفي حضنك وفي قلبك حبيبي بحبك يا اجمل حب في عمري)
( جابر عبدالقادر)(15/1/2016)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق