الأحد، 30 أبريل 2017

هغني للفن .......كلمات المبدع .......خالد العمدة

بروفا لاغنيه هغني للفن 
 كلماتي والحاني خالد العمده
راح اغني واغني واغني
مديح في نبينا الأمي
قديم وجديد اه وشعبي
&&&&&&&
انا نفسي اوصل فني 
وكل العالم يسمعني
انا مش كروان بيلالي
بغني بإحساس وده نابع مني
&&&&&&&&&
من صغر سنى ليكى اغنى
 الفرح أغنى ابكى اغنى 
 بحب ادندن  بحب أغنى
واغزل حكايات وغنايا طربي
&&&&&&&&&
 وعيش معاها حتى لو تالمنى  
 وعيش روايات ده الفن فنى
 واقول اهات اروع لحظات التجلى  
والفن ده  عايش معايا  
وبيجرى في دمى
&&&&&&
ارسم حكايه ترفع الستائر
 وأعيش معاها اجمل بدايه
واعيش ليالى بين الألوف قلبى طاير 
وختام ستارها اروع نهايه
&&&&&&&&
رح اعني وأعني واغني ت
مديح في نبينا الأمي
قديم وجديد اه وشعبي 
&&&&&&&&&
انا نفسي اوصل فني 
وكل عالم يسمعني
انا مش كروان بيلالي 
بغني بإحساس وده نابع مني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق