الخميس، 6 يوليو 2017

(عظمة الحب ) بقلم/ الشاعر مصطفي رزق

                      عظمة الحب 
                     بقلم/ الشاعر مصطفي رزق 
بتبص لغيرى وانا عارفه ---------------------------وانا مرقباك فى سكتك
وان كنت فاكرنى موش عارفه -------------------تكون غلطان فى فكرتك
وهدوس على قلبى بالجزمه ----------------ولا عمرى فى يوم هزل لك
وكلام كتير ملوش لزمه ----------------------------كلامك الكتير هيجننك
وان كنت فاكرنى انا فى ازمه ------------------بسبب حبك تكون غلطتك
وان افتكرتنى على شهامتك راسمه -------------ادينى اماره افتكرها لك
طول عمرك ما وريتنى البسمه ----------- وشفايفى خلاص دى كرهتك
وحوش اكلاتك الدسمه ----------------يا بخيل فى طبعك وفى نشاتك --هه
وبلا نفخه كدابه ورسمه ---------------------الناس مغروره فى ضحكتك
وكل عمايلك دى وانا عارفه -----------------علشان تبعدنى عن سكتك
ولا يا حبيبى انا عازمه ------------------------ اسيبك فى حالك ولنزوتك
وروح لسعاد مع بسمه --------------------الى مرمطتك ادامى وفضحتك
انا يا حب شريف يا موش عاوزه -----جتك ستين خيبه فى هياتك --ههه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق